آرايش عروس آرايش عروس .

آرايش عروس

چگونه بهترين آرايشگاه عروس را انتخاب كنيم؟

سالن زيبايي و آرايش عروس
گريم عروس، ميكاپ عروس و شينيون عروس و به طور كلي آرايش عروس و انتخاب يك سالن زيبايي خوب، موضوعاتي هستند كه فكر و ذهن تمام دختراني كه به روزهاي جشن عروسي خود نزديك هستند را درگير مي كند. آرايشگاه هاي بسيار خوبي در بخش شرقي تهران وجود دارد و قيمت آرايشگاه هاي عروس در شرق تهران متنوع است. بهترين آرايشگاه عروس شرق تهران هميشه گران ترين آن نيست. آرايشگاه زنانه در شرق تهران، آرايشگاه عروس در شرق تهران و سالن زيبايي شرق تهران حتي با قيمت هاي مقطوع هم خدمات بسيار متنوع و خوبي به شما ارئه مي دهند.

 

آرايش موي عروس 

 

نکاتی در رابطه با آرایش و آرایشگاه عروس شمال تهران

 

از آرايشگر خود بخواهيد
اگر مي خواهيد در روز عروسي خود آرايشي محو داشته بايد و بسيار طبيعي به نظر آييد، از آرايشگر خود بخواهيد:

قبل از روز عروسي پوست صورت خود را با به كاربردن ماسك هاي طبيعي يا شركتي و تقويت كننده هاي پوست، ارتقا بخشد؛ شما نيز بايد ورزش كنيد، خواب كافي داشته باشيد و از استرس دوري كنيد تا به اين ترتيب كمك كنيد پوستتان بهتر پذيراي آرايش در روز عروسي باشد.
پرايمر پوست صورت را يكدست كرده و آن را صاف مي كند. از آن استفاده كند.
اگر از جمله افرادي هستيد كه بر روي پوست صورت جوش يا لك داريد، از كانسيلر جهت محو كردن جوش يا لك استفاده كند.
فونداسيون يا پايۀ آرايش را از موادي استفاده كند كه كيفيت بالايي داشته باشد، طبيعي جلوه دهد متناسب با رنگ پوست تان باشد. رنگ سعي كنيد كرم پودري كه استفاده مي كنيد تفاوت زيادي با رنگ اصلي پوست تان نداشته باشد.
آرايش چشم يكي از مؤثر ترين قسمت هاي آرايش است كه تأثير بسزايي بر چهره افراد مي گذارد. از آرايشگر خود بخواهيد با توجه به مدل چشم و ابروها و نزديكي يا دور بودن چشم از ابرو، آن را آرايش كند. مثلاً در مورد چشم هاي كشيده، معمولاً پلك بالايي را خط چشم مي كند و دنبالۀ آن را به سمت بالا ادامه مي دهند.به كار گيري نوع مژه مصنوعي نيز بايد بر اساس فرم چشم ها انتخاب شود.


آرایش عروس,آرایشگاه عروس,آرایشگاه زنانه,گریم عروس,میکاپ عروس,شینیون عروس,سالن زیبایی


از آرايشگر خود بخواهيد ابروهايتان را آنقدر تغيير ندهد كه از شكل و فرم اصلي خود دور شود. شكل ابرو و كشيدگي آن بايد با فرم و كشيدگي چشم مطابقت داشته باشد.
از رژ لبي استفاده كنيد كه به لب هايتان بيايد زيرا هر رنگ رژ لبي به هر لبي نمي آيد. مثلاً رنگ هاي قرمز يا رنگ هايي كه در اين طيف بوده و تيره هستند، براي لب هايي كه نازك هستند جلوۀ بهتري دارند و رنگ هاي ملايم تر معمولاً براي لب هاي گوشتي و غنچه اي مناسب هستند.
استفاده از رژ گونه مي تواند نماي بهتري به آرايش بدهد و جلوۀ آن را دو چندان كند. رنگ رژ گونه را طوري انتخاب كنيد كه با كل آرايش و همچنين رنگ رژ لب تان همخواني داشته باشد.
در رابطه با شينيون مو هاي خود نيز با توجه به تاج تور و لباس عروس تصميم بگيريد. اگر تمايل داريد موهايتان به طور كامل بسته نشود و كمي از آن بر روي شانه هايتان بريزد پس اين بار اين خودتان هتسيد كه بايد لباس عروسي را انتخاب كنيد كه مدل يقه آن با چنين مدل مويي سازگاري داشته باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۳۸:۳۶ توسط:نسيم موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :